dimarts, 11 d’octubre del 2011

Triatló de Barcelona


Companys de Puta Makina, el proper diumenge a Barcelona es celebra la Triatló.
Hi anirà un PK! (qui pot ser... doncs l'Obelix)
Proposo des d'aquí que el proper diumenge fem la sortida del riu cap a Barcelona per poder-lo animar i ajudar-lo en lo possible en que faci el seu objectiu.

En Pep Brunet anirà amb el dorsal 2141 i segons les llistes oficials haurà de completar el recorregut entre 2:30 i 3 hores.  Això si que es un Puta Makina!

Apali canalla, ja direu quelcom.
Ah! i que la setmana us sigui lleu.  

21 comentaris:

  1. Evidentment que jo mi apunto.
    Per cert Obèlix, quina prova fas?
    Olimpic
    Sprint
    Supersprint

    Estaria bé que ens ho diguesis per no anar a un altre recorregut a animar-te jejeje

    Venga nene!!! Ànims obèlix!!!

    ResponElimina
  2. Olímpic companys , .......i comenco a nedar a les 9:40 i si tot va be,molt be, ho fare tot amb dues i mitja.
    Hostia !!! Quina ilu em fotra que vingueu!!!
    Recordeu que vaig amb els colors PK.....

    ResponElimina
  3. Ja sabeu que fer el riu no és una sortida de la meva devoció, però per anar a animar a un Pk el que faci falta, podeu comptar amb mi.

    Ah!!! Terceeeeeeeeeeer

    ResponElimina
  4. Uiiiiiii! quanta gent que s'apunta....

    ResponElimina
  5. paciencia Titi..... tot arriba !
    Per la meva part li desitjo al germà Obelix una curça perfecta, jo no us podre acompanyar el diumenge, no perquè no em trobi bé, que ja ho tinc controlat, si no perquè tinc una petita aventura que espèro penjar en el Face i fer arribar al Jefesito (Tlm).

    Molta merda Obelix i a la resta ... bona ciclada.

    ResponElimina
  6. Companys, axis a de ser, esperit de equip,
    compteu amb mi per diumenge, si la memòria no amb falla el SR. Obelix, nomes te el mallot de PK de color verd, tots el que vulguin anar a animar a el nostre amic i mes canyero de la colla que portin el mallot verd, “ tornarem amb trenc , .....no “

    Molta sort company, alla estarem.

    ResponElimina
  7. Hola amics.
    Sentint-ho molt aquest finde no us podré acompanyar per donar ànims al nostre amic Obélix, la meva filla debuta a la lliga de futbol sala i estaré animant-la, encara que et desitjo Pitu que et vagi súper bé.
    A la resta molta sort a les seves aventures.
    Ens veiem, salutacions per tothom.

    ResponElimina
  8. Pirata, jo penso que de tren res de res, hauríeu de tornar ciclant, jeje, després de la megasortida de la setmana passada heu de estar a tope.

    ResponElimina
  9. Gigi, no siguis paparra, si l'amic Pirata vol tornar amb tren, nosaltres l'acompanyem i ja està. Es torna amb tren.

    ResponElimina
  10. Capullin , felicita a la Pilarin de part nostra.

    ResponElimina
  11. Marianu, l'acabo de felicitar en nom teu i m'ha dit que et dongui un petó, cosa que jo canvio per una abraçada...no sigui que t'agradi.

    ResponElimina
  12. Carai!!!! Que carinyossos que esteu!!!
    Potser es falta d'amor propi!!! Jajaja

    ResponElimina
  13. Gracies , Titi

    Diumenge vindré a rodar amb la penya

    ResponElimina
  14. Obelix, que la penya s'està apuntant...

    No ens defraudis!!!!! Aupa!!!!!!!

    ResponElimina
  15. Jo segueixo dient, i ara amb més motiu perqué sortirà en Mariano, que la tornada hauria de ser amb bicicleta, ho sento, però algú ho havia de dir.

    ResponElimina
  16. Bon día companys , estic súper content que em vingueu a animar , despres em mirare amb mes detall els horaris i us diré mes o menys quan comensare cada especialitat......

    ResponElimina
  17. Fem la llista que anirem a animar en Pitu:

    Tlm
    Pirata
    Titi
    Marianu

    L'inscripció segueix oberta...

    ResponElimina
  18. Nene, et deixes el "buc insignia"
    DON ANTONIO

    ResponElimina
  19. Marianu, en cap moment ha confirmat la seva presencia (segurament per falta de logistica), però amb ell hi compto segur, és dels que no falla, tant sols era per fer marro, je je je.

    Fins demà a les 08:00 al L.S.

    ResponElimina
  20. Aquest, aquest...aquest és el Pitu...no no, no és aquest, ara ara ara ve...no no ve...ara si ara si...PITU PITU PITU!!!
    Ha sigut un plaer anar animar al Puto makinero de veritat.

    Ah!! tot i ser enganyat he disfrutat molt fen el riu.

    ResponElimina