dilluns, 24 d’octubre del 2011

Noticies / News / Albisteak / Noticias


Primer de tot i a petició del últim post: La foto dels PK's que varem fer la Falconada 2011.
Recorregut de 32 Km. força distret i que tots coneixem de sobra encara que el varem fer a l'inrevés del que habitualment fem.
En segon lloc i MOLT IMPORTANT:
El proper dilluns 7 de Novembre hi ha sopar al Local Social a partir de 8:30/21:00 per veure el muntatge que el Presi ens ha fet de la sortida de la Ruta del Ter.
Estaria bé que confirméssiu l'assistència per temes de logística.

Apali canalla, que la setmana us sigui lleu.


23 comentaris:

  1. hostiaaaaaaaaaaaaa primeeeeeeeeeeeeeeeeer

    ResponElimina
  2. Eiii canalla, jo confirmo l'assistència.
    Per cert Presi, porta les fotos en algun suport digital per tal de poder-nos-les copiar.

    ResponElimina
  3. Bon dia companys , us veig molt be a la foto , una mica ilegals ja que nomes veig un dorsal pero segur que a la botifarra del final si que us vareu apuntar, eh ???
    Dilluns dia 7 al LS ,ok, pero collons un dilluns ???? cada dia esteu mes torrats el del NDC (nucli dur de collons)

    ResponElimina
  4. Bonica foto !!

    Jo ssi estic per aki el dia 7 vindré.

    En principi no tinc res més.

    ResponElimina
  5. Uiiiiiiii!!! que es presenta una setmana molt sosa...no hi ha tema per fer marro, però ja el buscaré, i el trobaré, je je.

    ResponElimina
  6. Titi, ja que vols marro deixaré una dada a veure qui l'endevina i comença el marro:
    Personatge d'una serie de tv: Mariano Delgado
    Pregunta: quina es la serie?
    Pregunta: quin es el personatge?
    Pregunta: a qui es sembla?

    ResponElimina
  7. Hostia es el porter de aqwui no hay quien viva, o sigui la cotilla Titi.

    ResponElimina
  8. Don, has fallat, exactament surt a la serie "Aqui no hay quien viva", serie per riure els diumenges al vespre...però és el que te el bar, s'assembla més a tu, je je je

    ResponElimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  10. Don, ja els hi buscarem una semblança als colegues...el de los "pinchitos" qui pot ser?

    Tlm, com ho portem?

    ResponElimina
  11. bona tarda companys , que us fa por la pluja?que esteu amagadets?collo quin silenci.......

    ResponElimina
  12. Avui me comprat un llibre.

    Indignaos !

    De Stèphane Hessel.

    He dit

    ResponElimina
  13. Titi, tu deus saber de que parles. Jo me perdut en el teu comentari.
    El comentari que si entenc es el d'en Mariano. Veus clar, concis, que aporta valor. O el d'en Obelix que ens interroga i denota la seva solitud bloguera...
    El que tampoc entenc en el context es l'anterior al teu. Que us preneu? Digueu-li al vostre metge que us canviï la medicació.

    ResponElimina
  14. collons com m'ha agradat aixó de "aporta valor"

    ResponElimina
  15. Tlm, em sembla que amb el teu enigma que en vas posar...en comptes de marro el que has aconseguit és el joc dels disbarats.

    Posem-nos serios, i com a l'administrador li agrada que fem preguntes, una de bona, on anirem a enfangar-nos diumenge?

    ResponElimina
  16. Collons Pirata!!! Tan se't han inflat els ous que no et decen escriure més d'una frase?

    ResponElimina
  17. Ostia tlm, tens per tots, que estas avorrit?
    Com jo Diumenge miro 30 minuts i hat trick, no tinc ni idea de què parleu, ni m'in...
    Aquest Diumenge faré una sortideta curta per Caldes, a veure si encara m'enrecordo, que haig de ser d'hora a casa.
    Si algú/na s'anima, ja direu, sinó, bona sortida i bona castanyada.
    P.D. Pirata, recuperat aviat.

    ResponElimina
  18. Si es que lo meu és no llegir.

    Ara va i em deixo el llibre al hotel, quins coll...

    I el pitjor és que no li començat.

    Fins un altre

    ResponElimina
  19. Això s'està convertint en un blog cultural..

    ResponElimina