dimecres, 5 d’octubre del 2011

Alerta, avís per a navegants...


Durant aquesta setmana he rebut varis missatges d'alguns de vosaltres avisant que no podeu publicar en el bloc.
Em dieu que al fer click sobre "comentar" s'esborrava tot i no es publicava.
Com si jo fos el responsable. jejeje
Bé, he estat investigant una mica i el problema es que utilitzeu el explorer de Microsoft. Com podeu fer això!!!
Si utilitzeu qualsevol d'altre explorador us anirà perfectament bé.
Encara no sabeu que les eines de Microsoft només s'han d'utilitzar en cas de màxima necessitat??!!!
Be canalla, ja no teniu excusa.

Apali canalla, a passar-ho be.

PD
Be a el Titi no li pasa com heu pogut comprovar. Ell només li costa llegir. jajajaja
El proper diumenge ja em tindreu tocant els collons en viu i en real. jejeje

33 comentaris:

  1. Torno a ser el Priiiiiiiimeeeeer!!!!

    Ni hòsties ni polles en vinagre, Tlm, ja se que tornes aquesta setmana, però l'únic que volia saber era quin dia, no ho he llegit enlloc, apali i bon viatge.

    ResponElimina
  2. A per cert,

    CLOOOT, CLOOOOOOOT CLOOOOOOOOOT

    ResponElimina
  3. ok Tlm, la veritat es que em conecto mes des de la Ipad que no del PC.
    De totes maneres això no pasaba fa unes setmanes, quelcom haura camviat en el explorador.
    Google Chrome, doncs !

    Que tinguis bon vol i ja saps vigila les maletes abans de sortir...
    Petonets.

    ResponElimina
  4. Titi tu vols saber tant com jo. Jaja aterro a barcelona el divendres per la tarda despres d'un viatge d'unes 23 hores.
    Presi per aixo es famos microsoft. Canvis inesperats i sense estar testejats.
    Apali fins aviat canalla.

    ResponElimina
  5. Uuari de Microsoft ( Gigi)5 d’octubre del 2011, a les 13:41

    Anem per pearts:
    Veus tlm com arrivàben a Granera, si es que ets un incrèdul.
    Aquest Diumenge potser et faig companyia, tot depén si ho dono tot a la Festa Major.
    Bon viatge i comteu amb mi pel sopar de les fotos.
    Records per tothom.

    ResponElimina
  6. Jo crec que amb el permis del nucli dur (pirata, marti i mariano), podriam fer-li els honors al indiu i anar a ciclar una estoneta e pirata, per caldes i anar a fer un winer de festa major.
    m'ha fet mandra posar les majuscules.

    ResponElimina
  7. Moltes gracies al nucli dur.
    Mai hauria dubtat d'ells. jejeje

    Ja direu quelcom.
    Ara ja si que estic començant a contar les hores que em queden per tornar. Ja en començava a tenir ganes.

    Apali canalla,

    ResponElimina
  8. Don, m’afalagues mol dient que jo soc del nucli dur, que quedi clar que jo ni soc ni vull ser del nucli dur, les grans decisions las deixo per els mes veterans de la colla. Que jo sempre respectaré.

    ResponElimina
  9. Quant "piloteo" entre el nucli del nucli...

    Tlm, bon viatge de tornada, i ves en compte amb els "aduaneros".

    ResponElimina
  10. Nois, diumenge farà ferd !!

    Tlm , bon viatje.

    ResponElimina
  11. Gall, auras de entendret amb el Presi.
    No tinc el porta bicis montat.

    ResponElimina
  12. Moltes gràcies Mariano.
    Fent temps per anar al Aeroport, a veure que em depararan aquest cop els put... aduaneros.

    Fins molt aviat companys,

    ResponElimina
  13. Per diumenge no compteu amb mi per anar a fer els honors a l'indiu, tinc un compromís amb l'Alex (te una festa a Mataró) i passaré tot el dia alla.

    ResponElimina
  14. Titi, deix-ens el coche amb el portabicis. jejeje

    ResponElimina
  15. 1º bon viatge Tlm. i bona tornada a casa.

    2º jo aniré directa a Caldes, tinc la bici de Don Antonio.

    ResponElimina
  16. sincerament.... algú em pot dir hora, lloc i infraestructura necessaria per diumenge ?
    tlm... Un parell de xocolatines i pases aduana com un bisbe !

    Peonets.

    ResponElimina
  17. Tlm, company...quant obris el blog serà senyal que ja estàs a casa i hop:

    Una abraçada de ben tornat.

    ResponElimina
  18. Hola canalla!
    Ja soc a casa i per primera vegada maletes i jo hem arribat a l'hora. Ah! I cap problema amb els "aduaneros"  Si es que no m'ho crec!

    ResponElimina
  19. Demà a les 8 , colla pessigolles.

    Tingueu clemència dels desentrenats.

    Benvingut, paparra xilena !!! jejejej

    ResponElimina
  20. Hola colla de rajillas, com pot ser que desprès de un mes sense veure el nostra amic, nomes hem ciclat els tres de sempre, Tlm, Don i un servidor. Aquet equip esta perden las formes. Això te pinta de ERE o Concurs de Creditors. Cada cop la colla es mes raduida...... animeu-se a sortir, no deixem mori l’aspri’t dels Puta Makina.

    Sortida mol discreta la de avui diumenge, desprès de un mes que feia que no sortia el Còndor dels Andes i que un servidor encara no esta del tot recuperat de la meves dolences, a estat tot un èxit.
    Com sempre un plaer pogué ciclar al costat dels meus amics.

    ResponElimina
  21. Gracies Pirata! Fins i tot ploraria. Jajaja
    Recordeu que en quinze dies hi ha la Falconada.

    ResponElimina
  22. Marianu, booooooques!!!!!!

    La propera setmana no us fallaré.

    ResponElimina
  23. Sabràs tu de la meva vida , capullu!!!

    ResponElimina
  24. Hostia , abracadabra , ja puc escriure al blog !!!! feia uns dies que no em deixava.....
    Jo continuo amb el meu rollo , diumenge es el trialtlo de BCN i corro amb els colors del club.
    Encara que us penseu que el finde no surt ningu , que no hi ha cap puta makina ciclanat , doncs n'hi ha un , l'OBELIX que esta entrenant com un malparit !!!!
    Dema faig els ultims entrenos a MONtmelo , si ,si a Montmelo , pagues 5€ i des de les 19 fins les 22h pots ciclar pel circuit com l'Alonso .
    Apa ja us explicare.......

    ResponElimina