dimarts, 16 d’octubre del 2012

Gallifa SI existeix!!!




L'Ajuntament de Gallifa ha estat la primera institució catalana en declarar-se insubmís fiscal.
I per això ha deixat de pagat els impostos del últim trimestres (1.662€) corresponents al IRPF dels seus treballador a la Hisenda española y ha dipositat els diners a l'Agencia Tributaria Catalana de la Generalitat de Catalunya.
Ara Gallifa ja existeix i a demés amb un paper meritori a l'història Catalana.

Ah! en un altre ordre de coses, el proper diumenge es la Falconada. Si no us heu apuntat ja heu fet tard perque no queden inscripcions així que els que volgueu anar-hi ho haureu de fer d'estranquis. :)

Apali canalla, que la setmana us sigui lleu.

23 comentaris:

  1. Per evitar lluites absurdes: Primer!
    Apali, ja està.

    ResponElimina
  2. Es que tans viatge i tan dies fora ja esta acostumat a fer-ro tot sol, yo me lo guiso yo me lo como com en Joan Colom, ell es indeoendent hasta per aixo !!!!! jajajaja

    ResponElimina
  3. Gallifa:
    Bon motiu per anar-hi, si mes no, el iva del esmorzar no anirà a las arques de l’estat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja pots buscar una ruta planejadora...que ens hi porti.

      Elimina
    2. Jo sempre busco rutas planajadoras. Hahaha

      Elimina
  4. Visca Gallifa , per aqui es comença !!!
    Si el finde no anem a PESCAR BOLETS , sortirem a fer RAFTING amb bici.

    ResponElimina
  5. Com us poseu per quatre gotes que cauran, ni que vingués el diluvi universal...

    ResponElimina
  6. Us tinc que renyar, si renyar, a tots. Era d'imaginar i ho posava al post anterior, joguina nova i ala, tots a jugar...Gallifa no es mereix 9 comentaris. Algú ho havia de dir.

    ResponElimina
  7. JO TAMPOC HO ENTENC .pER QUE?
    REPETICION....
    JO T.....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu a callar que no escrius ni aqui ni allà, només toques els collons.

      Elimina
  8. Em refereixo que es poden repartir els comentaris, una mica aqui i una mica allà, que no mori el blog, només això.

    ResponElimina
  9. ah ara si que ho entenc ,em sembla mol acertat el teu comentari dons jo no tinc wachap per tant no m´entero.
    gracies company per pensar amb demes.

    ResponElimina
  10. Una pregunta, aquest finde no hi havia cap cabra makinera per les muntanyes?

    Algú ho havia de preguntar.

    ResponElimina
  11. Ni per les muntanyes ni per aquí...

    ResponElimina
  12. Tlm, entens ara perquè us vaig renyar?

    ResponElimina
  13. eo,eo,eo
    tranquil que no estas sol,
    bona estada a les ameriques.

    ResponElimina
  14. Qui surt, i a quina hora diumenge, penseu que canvien l’hora.

    ResponElimina
  15. Jo no sortiré, encara tinc dolor d'esquena i no vull forçar la màquina...tenim una edat.
    Menys a prendre pel cul podeu anar on volgueu.

    PD Dormiré una hora més o podré repetir el polvet.

    ResponElimina